PunctRo, PunctRo, dar bem si noi ceva?

Sursa Vinul.Ro

Am citit articolul din Vinul.Ro despre noua initiativa a lui Cristian Trusca, PunctRo. Imi place, un om creativ, cu idei, care vrea sa vina cu ceva nou pe piata, sa mai anime putin lumea asta oarecum traditionalista si ancorata in trecut a producatorilor de vin. Idee studiata, profesionista si indrazneata.

Insa imi scapa ceva. Ce vin este in sticla? Din doua articole cu destul de multe cuvinte, tot ce am gasit a fost un ultim paragraf unde pe scurt Vali Ceafalau ne spune ca este vorba de un cupaj de Feteasca Regala si Sauvignon Blanc. Si ca vor urma un rosu si un rose. Nimic despre cine il face, cum, cand, de ce, etc....

Corectati-ma daca gresesc, dar daca target-ul produsului sunt pasionatii de vinuri si clientii inteligenti, eticheta cam pica pe locul doi. Un necunoscator care merge la supermarket da, se uita la cat de colorata e hartia de pe sticla, cat costa si poate si scaneaza QR codul ca sa mearga pe siteul cu informatii. Dar un cunoscator sau un pasionat nu o sa-l cumpere doar pentru asta. O sa-l intereseze ce este in sticla. Si o sa se documenteze inainte sa intre in magazin.

Pana la urma ce cumparam? Ambalajul si promovarea sau vinul dinauntru?

Sper ca asta sa fie doar primul pas din lansarea conceptului. Si ca grosul va veni dupa. Altfel nu stiu daca sunt interesat sa cumpar vreo sticla. O sa astept baietii sa-l comenteze pe bloguri si pe urma ma mai gandesc.

8 comments

  1. marcel farcas 4 September, 2013 at 16:47 Reply

    Iaca 🙂
    Efortul realizarii etichetei a fost contrabalansat de munca depusa in alegerea continutului sticlei. Pentru a ajunge la un rezultat care sa reflecte cerintele proiectului PunctRo, dar care sa satisfaca si din punct de vedere calitativ, Cristian Trusca impreuna cu echipa sa au analizat piata de profil din Romania si au realizat mai multe degustari de vinuri provenite de la mai multi producatori, din regiuni viticole diferite. Rezultatul final a fost un cupaj de Feteasca Regala si Sauvignon Blanc, produs de cel mai nou producator din Tarnave, Castel Vinum, soiuri vinificate cu ajutorul vinificatorului Celestino Lucin, detinator al titlului „Vinificatorul anului 2009”, oferit de publicatia italiana Gambero Rosso. „Am optat pentru un cupaj pentru a accentua complexitatea mult mai mare decat a vinurilor soi, dar si pentru a scoate in evidenta munca depusa in realizarea acestuia”, mai declara Cristian Trusca.

Leave a reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.